تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

خیر مقدم خدمت دوستان ***هدف من از ایجاد این سایت آشنایی بیشتر شما با کسب و کار اینترنتی **سرمایه گذاری های اینترنتی**ارز های الکترونیکی**حساب های ارزی خارجی الکترونیکی**و کلی مطلب که اگه با ما همراه باشین در اختیارتون قرار میدیم **مطالب پیش نیاز سایت برای کسب و کار اینترنتی را در قسمت مدیریت مطلب بخوانید**و با خرید پکیج روش های کسب درآمد اینترنتی این اطمینان رو بهتون میدم که شما در مدت بسیار اندک صاحب درآمدی میلیونی خواهید شد** توجه توجه **دلار وب مانی با قیمت 8900 تومان +400 تومان کارمزد به فروش میرسد


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 28
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 17340

موٍثرترین تکنیک های جذب زیرمجموعه مستقیم


موٍثرترین تکنیک های جذب زیرمجموعه مستقیم

موٍثرترین تکنیک های جذب زیرمجموعه مستقیم

امروز درخدمت شما هستم با معرفی موثرترین تکنیک های جذب زیرمجموعه مستقیم

اصولا موفقیت در سایتهای کلیکی مستلزم داشتن برنامه ریزی حساب شده و کنکاش همه جانبه درجهت یافتن بهترین راههای رسیدن به درجات بالاتر و کسب درآمد از این سایتها هستش . یکی از این راهها که البته اساسی ترین مولفه موفقیت در سایتهای کلیکی مخصوصا از نوع خارجی آن هستش ، اجاره رفرال و همچنین جذب زیرمجموعه مستقیم می باشد که شیوه های نوین جذب و مدیریت رفرال های اجاره ای را در قالب آموزشی منحصربفرد که تا کنون هیچ کس در ایران نتوانسته به فرمول اون دست پیدا بکنه را در این پست مشروحا توضیح داده ام.

اما صحبت امروز من در مورد تکنیک های جذب زیرمجموعه مستقیم هستش که اگر با دقت کامل بهش عمل بکنید یقینا خواهید تواست روزانه تعداد قابل توجهی زیرمجموعه مستقیم خارجی رو جذب بکنید و در کنار رفرال های اجاره ای درامد تضمین شده ای رو داشته باشید.

این مقاله و آموزش نیز تقریبا برای اولین بار هستش که در سایتهای ایرانی قرار داده میشه . همیشه دغدغه این را داشتم که بتوانم کمکی کنم تا دوستان بتونند زیرمجموعه مستقیم جذب کرده و ایضاء پاسخی داده باشم به سوالات بیشمار عزیزانی که مشکل جذب رفرال مستقیم رو دارند .

معمولا بصورت روتین صحبت از داشتن وبلاگ و سایت شده برای جذب رفرال مستقیم و همچنین فعالیت در انجمن ها و موارد دیگه که خب این موارد مشکلات خودش رو داره و طبعا یک وبلاگ و یا سایت برای رسیدن به درجه قابل قبولی از بازدید کننده و همچنین جذب رفرال مستقیم راه طولانی و طاقت فرسائی رو باید طی بکنه تا بتونه تازه وارد عرصه ایندکس گوگل بشه .

بپردازیم به راههای عملی رسیدن به جذب رفرال های مستقیم :

۱- مهمترین روشی که امروز اکثرا در خارج از اون استفاده میشه فعالیت دردو سایت زیر هستش که با قرار دادن لینک زیرمجموعه گیری و پر کردن فرم مربوطه ، تعداد زیادی رفرال مستقیم رو جذب میکنند.

اساس کار این سایت به این صورت هستش که شما بعد از عضویت ، به دو روش میتوانید لینکهای زیرمجموعه گیری خودتون رو از سایتهای مختلف کلیکی که در اونها فعالیت دارید را در قسمت مشخص شده وارد کنید .

مرحله ۱- کسب یا خرید اعتبار

روال کار در این سایت این هستش که می توانید با کلیک روی آگهی ها که از سمت راست بالای صفحه و از قسمت ads قابل دسترس هست ،

اعتبار به دست بیارید و با افزایش این اعتبار امکان قراردادن لینک تبلیغی خود را خواهید داشت .

و یا اینکه از قسمت purchase credit اعتبار بخرید.

مرحله ۲ – صرف اعتبارات بر روی “خرید”زیرمجموعه

زمانی که اعتبار لازم رو داشته باشید از قسمت داشبورد میتوانید فرم درخواست جذب رفرال رو پر کنید که نحوه انجام کار در ادامه توضیح خواهم

بعد از ورود به سایت با دوقسمت روبرو هستید به صورت ذیل :

downlinerefs2

از قسمت ads اگهی ها رو مشاهده کرده و اعتباراتی رو کسب میکنید.نکته ای که لازم هستش عرض کنم اینکه همه آگهی های این قسمت رو میتونید همزمان کلیک کنید.

downlinerefs1

اصلی ترین قسمتی که باهاش سروکار داریم قسمت بالاست .

از سمت چپ و از گزینه program sighnup امکان دسترسی به آگهی هائی را خواهیم داشت که کاربران سایت قرار داده اند و پرداخت به ازاء ثبت نام در سایتی که معرفی کرده اند هستش و در قبال اون تعدادی کردیت یا اعتبار پرداخت میکنند و مثلا باید به مدت ۲۰ روز در سایتی که معرفی کرده اند کلیک کنید تا اون اعتبار مثلا ۱۲۰۰ یا کمتر و بیشتر رو دریافت دارید.

گزینه زیرین اون که نوشته my program sign up هم سایتهایی خواهد بود که شما تبلیغش رو میذارید و مثل دیگران اعلام میکنید هر کس در سایتی که معرفی کرده ام ثبت نام کنه و بر فرض یک ماه کلیک کنه تعداد ۲۰۰۰ کردیت بهش تعلق خواهد گرفت.

به تصویر ذیل دقت نمائید:

downlinerefs3

همانطور که ملاحظه می فرمائید اینها آگهی هایی هستند که در قسمت program sighnup توسط کاربران ثبت شده اند .

تصویر زیر رو توجه فرمائید :

downlinerefs5

اینجا میبینیم که این تعداد نفرات سایت نئوباکس رو تبلیغ کرده اند و هریک مقادیر مشخصی رو اعلام کرده اند و شما با توجه به جذابیتی که مقدار کردیت اعلام شده و مدت زمان مشخص شده خواهد داشت روی یکی کلیک کرده و عضو خواهید شد در سایتی که به تبلیغ گذاشته شده و به این ترتیب مقداری کردیت کسب خواهید کرد .

downlinerefs1

و اما از قسمت سمت راست عکس فوق یعنی build your downline ما دو استفاده متفاوت رو میتونیم داشته باشیم.

از گزینه referral requests میتونیم سایتی رو معرفی کنیم مثل مثال بالا و کردیت بهش اختصاص بدیم تا هر کسی عضو شد اون مقدار کردیت رو بتونه کسب کنه و در مقابل ما زیرمجموعه کسب خواهیم کرد.

که شکل انجام کار به صورت ذیل خواهد بود که من برای مثلا نئوباکس رو وارد کردم و شما هر سایتی رو که تمایل داشته باشید که زیرمجموعه بگیرید رو در این فیلدها وارد میکنید و گزینه های زیرین رو پر میکنید و در انتها submite request رو کلیک می کنید.

downlinerefs5

قسمت دوم سمت راست اختصاص داره به expose your link که از این قسمت شما اگهی خودتون رو مثل همون آگهی هائی که کلیک کردید ، ثبت می کنید.شکل کار هم بصورت ذیل هستش :

downlinerefs

  انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 503

مطالب تصادفی

  • درآمد میلونی با چندین کلیک
  • اتوکد چندین پروژه
  • جزوات و چندین پروژه متره و برآورد
  • چند نمونه پروژه روستا به همراه عکس وشیت بندی و پاور
  • سقف کوبیاکس
  • موٍثرترین تکنیک های جذب زیرمجموعه مستقیم
  • درآمد میلونی با چندین کلیک
  • در مورد باینری آپشن
  • ثبت نام در بروکر Expert Option
  • ثبت نام در بروکر Olymp Trade

جهت ارتباط ما ID تلگرام:h3nabdi@ ** امیدوارم استفاده لازم را از سا یت ما برده باشید **جهت حمایت از ما عضو شوید